Karintia 2015, Hohe Tauern NP

Tartalomhoz ugrás

mcs-foto
Közzététel szerző: Molnár Csaba itt Új album · 31 Augusztus 2015
2015 nyári fő attrakció számunkra egy egyhetes Karintiai kirándulás lett. Obervellach faluban a Möll folyó völgyében foglaltunk szállást. A szép nagy ház a völgy tengelyében egy magaslaton van, ahonnan, mint egy repülőről az egész völgyet beláthattuk, és esténként szárazról élvezhettük a durva hegyi zivatart, ami szinte minden este lelátogatott a völgybe. Innen úgy 100 km-en belül volt minden úticélunk, amit meg szerettünk volna látogatni. Barátaink tanácsára kiváltottuk a Karintia kártyát, amivel szinte a legtöbb attrakció ingyen volt igénybevehető a völgyben, sőt egész Karintiában. A 36 Eurós kártyával, kb 200 €-nyi belépődíjat nyertünk, amivel ma Európában nem tudom ki tudna versenyre kelni. Bölcs döntés volt, még ha mi hoztuk is meg. Az időjárás változákony volt, párás meleg alapvetően, de fenn a hegyekben állandó felhőmozgás volt, így délutánra általában beborult, és este megjött a zivatar. Így a kocsimosás is benne lett a Karintia kártyában!
Főleg a Nikon D800-al fotóztam, de a Samsung NX30 is jó szolgálatot tett ha könnyebbre akartuk venni a fotós hátizsákot. Amíg van a Karintia kártya, csak ajánlani tudom mindenkinek. Házigazdánk Annemarie Dullnig asszony nagy segítségünkre volt a programok ütemezésében, mert az Alpokban az időjárás meghatározó, nem is beszélve a gazdag reggelikről és vendégszeretetről!
Semslach 36,    9821 Obervellach ,

Tel:  047822552

Jó szórakozást a képekhez.